Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11663
Назва: | Особливості культурного саморозвитку майбутнього вчителя |
Інші назви: | Cultural features of self-development of a future teacher |
Автори: | Химченко, Олена Миколаївна |
Ключові слова: | культурний саморозвиток, майбутній учитель, студентство, соціокультурна ситуація |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Видавництво УжНУ «Говерла» |
Бібліографічний опис: | Химченко, О. М. Особливості культурного саморозвитку майбутнього вчителя [Текст] / О. М. Химченко // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2015. – Вип. 36. – С. 197–200. – Бібліогр. : с. 200 (10 назв). |
Серія/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Короткий огляд (реферат): | У статті визначені та проаналізовані особливості культурного саморозвитку майбутнього вчителя з урахуванням сучасної соціокультурної ситуації, а саме: принципи культурного саморозвитку майбутніх учителів; студентський вік як важливий період саморозвитку; феномен «академічного опору» (збереження традицій у світосприйнятті); урахування площин, де відбувається культурний саморозвиток майбутнього вчителя; розрив між поколіннями (префігуративний тип культури); культурно-освітній хронотип; співтворчість з учителем, неоднозначний вплив ЗМІ та молодіжної культури.
Ключові слова: культурний саморозвиток, майбутній учитель, студентство, соціокультурна ситуація. The article deals with the cultural features of self-development of future teachers, which are based on contemporary sociocultural situation, namely: principles of cultural self-development of future teachers (systemic nature and multidimensionality of the process); student age as an important period of self-development; the phenomenon of „academic resistance” (preserving the traditions of worldview); taking into account the area, where the cultural self-development of future teachers takes place (global world of culture, socio-cultural environment, personal cultural space); generation gap (prefi gurative type of culture), cultural and educational hronotype (unity of space-time and event-content characteristics of environment); cultural and educational environment of educational institution as a center of product of culture; co-creation with a teacher, controversial mass media and youth culture infl uence. These features are included in the defi nitions of „cultural self-development of future teacher” and should be considered in determining and substantiation of pedagogical conditions to ensure the effectiveness of the process. Keywords: cultural self-development, future teacher, students, social and cultural situation |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11663 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 36 - 2015 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Особливості культурного саморозвитку майбутнього вчителя.pdf | 179.06 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.