Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11935
Title: | Діагностика дослідницьких компетентностей студентів вищих педагогічних навчальних закладів |
Other Titles: | Diagnostic of research competence of higher educational establishments students |
Authors: | Ваколя, Тетяна Іванівна |
Keywords: | дослідницькі компетентності, критерії, готовність, діагностика |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | Видавництво УжНУ "Говерла" |
Citation: | Ваколя, Т. І. Діагностика дослідницьких компетентностей студентів вищих педагогічних навчальних закладів [Текст] / Т. І. Ваколя // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2012. – Вип. 24. – С. 31-33. – Бібліогр.: с. 33 (6 назв). |
Series/Report no.: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Abstract: | У статті визначено основні критерії готовності майбутніх педагогів до дослідницької діяльності та обґрунтовано механізм діагностики рівнів сформованості дослідницьких компетентностей студентів вищих педагогічних навчальних закладів.
Ключові слова: дослідницькі компетентності, критерії, готовність, діагностика. The author of the article has outlined the basic criteria of readiness of teachers to research as well as reasonable mechanism for the formation of diagnostics of levels of students research competencies in higher educational institutions. Keywords: research competence, criteria, preparedness, diagnostics. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11935 |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 24 - 2012 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ДІАГНОСТИКА ДОСЛІДНИЦЬКИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ ПЕДАГОГІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ.pdf | 197.54 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.