Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11935
Название: Діагностика дослідницьких компетентностей студентів вищих педагогічних навчальних закладів
Другие названия: Diagnostic of research competence of higher educational establishments students
Авторы: Ваколя, Тетяна Іванівна
Ключевые слова: дослідницькі компетентності, критерії, готовність, діагностика
Дата публикации: 2012
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Ваколя, Т. І. Діагностика дослідницьких компетентностей студентів вищих педагогічних навчальних закладів [Текст] / Т. І. Ваколя // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2012. – Вип. 24. – С. 31-33. – Бібліогр.: с. 33 (6 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У статті визначено основні критерії готовності майбутніх педагогів до дослідницької діяльності та обґрунтовано механізм діагностики рівнів сформованості дослідницьких компетентностей студентів вищих педагогічних навчальних закладів. Ключові слова: дослідницькі компетентності, критерії, готовність, діагностика.
The author of the article has outlined the basic criteria of readiness of teachers to research as well as reasonable mechanism for the formation of diagnostics of levels of students research competencies in higher educational institutions. Keywords: research competence, criteria, preparedness, diagnostics.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11935
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 24 - 2012



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.