Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11935
Назва: Діагностика дослідницьких компетентностей студентів вищих педагогічних навчальних закладів
Інші назви: Diagnostic of research competence of higher educational establishments students
Автори: Ваколя, Тетяна Іванівна
Ключові слова: дослідницькі компетентності, критерії, готовність, діагностика
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Ваколя, Т. І. Діагностика дослідницьких компетентностей студентів вищих педагогічних навчальних закладів [Текст] / Т. І. Ваколя // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2012. – Вип. 24. – С. 31-33. – Бібліогр.: с. 33 (6 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті визначено основні критерії готовності майбутніх педагогів до дослідницької діяльності та обґрунтовано механізм діагностики рівнів сформованості дослідницьких компетентностей студентів вищих педагогічних навчальних закладів. Ключові слова: дослідницькі компетентності, критерії, готовність, діагностика.
The author of the article has outlined the basic criteria of readiness of teachers to research as well as reasonable mechanism for the formation of diagnostics of levels of students research competencies in higher educational institutions. Keywords: research competence, criteria, preparedness, diagnostics.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11935
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 24 - 2012



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.