Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/13961
Название: Теоретичний аналіз понять «знання», «уміння», «навички» – як важливих складових професійної компетентності майбутніх фахівців
Другие названия: Theoretical analysis of notions «knowledge», «skills», «abilities» – as important components of professional competency of future specialists
Авторы: Канюк, Олександра Любомирівна
Ключевые слова: знання, професійна компетентність, уміння, формування, навички, ділове спілкування
Дата публикации: 2011
Издательство: Видавництво УжНУ «Говерла»
Библиографическое описание: Канюк, О. Л. Теоретичний аналіз понять "знання", "уміння", "навички" - як важливих складових професійної компетентності майбутніх фахівців [Текст] / О. Л. Канюк // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2011. – Вип. 21. – С. 66–69. – Бібліогр.: с. 68–69 (26 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;Випуск 21
Краткий осмотр (реферат): У статті прослідковується взаємозалежність між знаннями, уміннями та навичками як важливими складовими професійної компетентності майбутніх фахівців, логічно здійснена систематизація знань і комунікативних умінь на основі функцій спілкування (комунікативна, інтерактивна, перцептивна). Ключові слова: знання, уміння, навички, формування, ділове спілкування, професійна компетентність. The author of the article has considered the interconnection between notions of knowledge, skills and abilities as important components of professional competency of future specialists. Key words: knowledge, skills, abilities.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/13961
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри іноземних мов



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.