Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/13961
Назва: Теоретичний аналіз понять «знання», «уміння», «навички» – як важливих складових професійної компетентності майбутніх фахівців
Інші назви: Theoretical analysis of notions «knowledge», «skills», «abilities» – as important components of professional competency of future specialists
Автори: Канюк, Олександра Любомирівна
Ключові слова: знання, професійна компетентність, уміння, формування, навички, ділове спілкування
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Канюк, О. Л. Теоретичний аналіз понять "знання", "уміння", "навички" - як важливих складових професійної компетентності майбутніх фахівців [Текст] / О. Л. Канюк // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2011. – Вип. 21. – С. 66–69. – Бібліогр.: с. 68–69 (26 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;Випуск 21
Короткий огляд (реферат): У статті прослідковується взаємозалежність між знаннями, уміннями та навичками як важливими складовими професійної компетентності майбутніх фахівців, логічно здійснена систематизація знань і комунікативних умінь на основі функцій спілкування (комунікативна, інтерактивна, перцептивна). Ключові слова: знання, уміння, навички, формування, ділове спілкування, професійна компетентність. The author of the article has considered the interconnection between notions of knowledge, skills and abilities as important components of professional competency of future specialists. Key words: knowledge, skills, abilities.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/13961
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри іноземних мов



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.