Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/13961
Title: | Теоретичний аналіз понять «знання», «уміння», «навички» – як важливих складових професійної компетентності майбутніх фахівців |
Other Titles: | Theoretical analysis of notions «knowledge», «skills», «abilities» – as important components of professional competency of future specialists |
Authors: | Канюк, Олександра Любомирівна |
Keywords: | знання, професійна компетентність, уміння, формування, навички, ділове спілкування |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Видавництво УжНУ «Говерла» |
Citation: | Канюк, О. Л. Теоретичний аналіз понять "знання", "уміння", "навички" - як важливих складових професійної компетентності майбутніх фахівців [Текст] / О. Л. Канюк // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2011. – Вип. 21. – С. 66–69. – Бібліогр.: с. 68–69 (26 назв). |
Series/Report no.: | Педагогіка. Соціальна робота;Випуск 21 |
Abstract: | У статті прослідковується взаємозалежність між знаннями, уміннями та навичками як важливими складовими професійної компетентності майбутніх фахівців, логічно здійснена систематизація знань і комунікативних умінь на основі функцій спілкування (комунікативна, інтерактивна, перцептивна). Ключові слова: знання, уміння, навички, формування, ділове спілкування, професійна компетентність. The author of the article has considered the interconnection between notions of knowledge, skills and abilities as important components of professional competency of future specialists. Key words: knowledge, skills, abilities. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/13961 |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
стаття 2011 теоретичний аналіз понять знання, уміння, навички як важл.склад.коипонент..doc | 88.5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.