Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/13962
Название: Деякі аспекти підготовки соціальних працівників в Німеччині в умовах Болонської реформи
Другие названия: Some aspects of social workers training in Germany under Bologna reforms
Авторы: Канюк, Олександра Любомирівна
Ключевые слова: професійна підготовка соціальних працівників, подвійне навчання, ступінь бакалавра, виробнича практика, ступінь магістра, зміст навчання, навчальна програма по спеціальності,
Дата публикации: 2013
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Канюк, О. Л. Деякі аспекти підготовки соціальних працівників в Німеччині в умовах Болонської реформи [Текст] / О. Л. Канюк // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 28. – С. 56–59 . – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 58 (12 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;;Випуск 28
Краткий осмотр (реферат): В статті розкриті окремі особливості організації процесу професійної підготовки майбутніх соціальних працівників у навчальних закладах Німеччини відповідно до вимог Болонського процесу. На основі узагальнення досліджених матеріалів виявлено, що важливою складовою цілісного процесу професійної підготовки майбутніх соціальних працівників є практична підготовка, яка характеризується варіативністю моделей проходження практики. З’ясовано, що весь навчальний процес зорієнтований на формування професійних компетенцій; встановлення партнерської взаємодії між закладами освіти й соціальними установами як базами практичного навчання і потенційними роботодавцями. Ключові слова: професійна підготовка соціальних працівників, ступінь бакалавра, ступінь магістра, навчальна програма по спеціальності, зміст навчання, виробнича практика, подвійне навчання.
Описание: The author of the article has considered the specifi city of organization of the process of future so cial workers training in educational establishments in Germany in conditions of the Bologna process. The study de termined that the main course in the professional training of social work practice is the practice in social agencies. The entire educational process is oriented on the formation of professional competence, approval of a partnership agreement between the educational establishments and social institutions as the bases of practical training and potential employers. Key words: training of social workers, bachelor's degree, master's degree, the curriculum in the spe cialty, content of training, practical training, double tuition.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/13962
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри іноземних мов



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.