Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/13964
Title: Формування вмінь іншомовного ділового спілкування в контексті комунікативної культури майбутніх соціальних працівників
Other Titles: Formation of skills in a foreign language business communication in the context of communicative culture of future social workers
Authors: Канюк, Олександра Любомирівна
Keywords: іншомовне ділове спілкування, соціальний працівник, культура спілкування, комунікативний етикет
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Канюк, О. Л. Формування вмінь іншомовного ділового спілкування в контексті комунікативної культури майбутніх соціальних працівників [Текст] / О. Л. Канюк // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 31. – С. 67–69. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 69 (5 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;;Випуск 31
Abstract: Актуальність матеріалу, викладеного у науковій статті, обумовлена потребами професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної роботи до іншомовного ділового спілкування. Розкриті окремі аспекти комунікативної культури майбутніх соціальних працівників. Особлива увага приділяється оволодінню такими різновидами етикету, як комунікативний, мовний і мовленнєвий. Відзначається, що для досягнення взаєморозуміння в процесі іншомовного ділового спілкування, окрім володіння комунікативними засобами мови, важливо осягнути культурні особливості партнера спілкування. Ключові слова: іншомовне ділове спілкування, культура спілкування, комунікативний етикет, соціальний працівник.
Description: The relevance of material presented in the article is conditioned with the need of of professional training of social work professionals to possess foreign language business communication. Particular aspects of communicative culture of future social workers have been considered. Much attention has been paid to mastering of etiquette: communicative, language and speech. It has been noted that to understand the process of foreign business communication besides possession of communication means of language it is important to understand the cultural characteristics of partner on communication. Key words: foreign language, business communication, communication culture, communication etiquette, social worker.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/13964
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри іноземних мов



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.