Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/13964
Название: Формування вмінь іншомовного ділового спілкування в контексті комунікативної культури майбутніх соціальних працівників
Другие названия: Formation of skills in a foreign language business communication in the context of communicative culture of future social workers
Авторы: Канюк, Олександра Любомирівна
Ключевые слова: іншомовне ділове спілкування, соціальний працівник, культура спілкування, комунікативний етикет
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Канюк, О. Л. Формування вмінь іншомовного ділового спілкування в контексті комунікативної культури майбутніх соціальних працівників [Текст] / О. Л. Канюк // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 31. – С. 67–69. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 69 (5 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;;Випуск 31
Краткий осмотр (реферат): Актуальність матеріалу, викладеного у науковій статті, обумовлена потребами професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної роботи до іншомовного ділового спілкування. Розкриті окремі аспекти комунікативної культури майбутніх соціальних працівників. Особлива увага приділяється оволодінню такими різновидами етикету, як комунікативний, мовний і мовленнєвий. Відзначається, що для досягнення взаєморозуміння в процесі іншомовного ділового спілкування, окрім володіння комунікативними засобами мови, важливо осягнути культурні особливості партнера спілкування. Ключові слова: іншомовне ділове спілкування, культура спілкування, комунікативний етикет, соціальний працівник.
Описание: The relevance of material presented in the article is conditioned with the need of of professional training of social work professionals to possess foreign language business communication. Particular aspects of communicative culture of future social workers have been considered. Much attention has been paid to mastering of etiquette: communicative, language and speech. It has been noted that to understand the process of foreign business communication besides possession of communication means of language it is important to understand the cultural characteristics of partner on communication. Key words: foreign language, business communication, communication culture, communication etiquette, social worker.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/13964
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри іноземних мов



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.