Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14008
Назва: Методи навчання у вищій школі
Автори: Бартош, Олена Павлівна
Ключові слова: методи викладання, вища школа, освіта
Дата публікації: 27-лют-2017
Видавництво: ПП «АУТДОР – ШАРК»
Бібліографічний опис: Бартош О.П. Методи навчання у вищій школі / О.П.Бартош // Матеріали 71-ї підсумкової наукової конференції професорсько-викладацького складу факультету іноземної філології ДВНЗ «Ужгородський національний університет» (м.Ужгород, 27-28 лютого 2017 року). – Ужгород: ПП «АУТДОР – ШАРК», 2017 − С.63-65
Короткий огляд (реферат): There is no final optimal classification for the whole learning process (traditional and non-traditional methods) because it covers only one or more aspects of the process and methods. It is not possible to build common classification of teaching methods, as this would put extremely diverse teaching and educational activity, which is constantly renewed, into stable one. Thus, we can conclude that teaching methods is extremely complex psychological, educational, and social formation. In revealing their essence it has been found that they share not one, but several important significant features, and thus each teaching method is to be used in very specific pedagogical conditions. Only through integration, complementarity, and combination of traditional and non-traditional methods of teaching in the higher school we can come to the expected results.
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14008
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бартош 2.doc43 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.