Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14151
Title: Історична ретроспектива мобільності студентів та викладачів у вищій освіті Угорщини
Other Titles: The historical retrospective of the mobility of students and teachers in higher education in Hungary
Authors: Кобаль, Василь Іванович
Keywords: мобільність, академічна мобільність, студенти, викладачі, структура університету, визнання дипломів, мова навчання
Issue Date: 2016
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Кобаль, В. І. Історична ретроспектива мобільності студентів та викладачів у вищій освіті Угорщини [Текст] / В. І. Кобаль // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2016. – Вип. 1 (38). – С. 142–145. – Бібліогр.: с. 145 (15 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті розглядаються питання історії мобільності студентів та науково-педагогічних працівників на основі даних по університету м. Будапешт та визначено фактори, що сприяли або перешкоджали розвитку академічної мобільності, зокрема, наявність в університетах аналогічної організаційної та управлінської структури; повсюдне визнання дипломів, що практикувалося європейськими університетами; латинська, а також німецька мови викладання; зараховування студентам періодів навчання в інших університетах. Ключові слова: мобільність, академічна мобільність, студенти, викладачі, структура університету, визнання дипломів, мова навчання.
The mobility of students and teachers has emerged as a phenomenon with the emergence and development of European universities and throughout their history. In modern Europe the mobility of students and teachers is gaining significance, being one of the priorities of higher education at national and European levels. Promoting mobility is defined in the Bologna Declaration as one of the principal aims of importance in building a unified European area of higher education. Our study highlights the history of the mobility of students and teaching staff based on the Budapest University and the factors facilitated or impeded the development of academic mobility. Key words: mobility, academic mobility, students, teachers, university structure, recognition of diplomas, the language of instruction.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14151
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 38 - 2016



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.