Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14151
Назва: | Історична ретроспектива мобільності студентів та викладачів у вищій освіті Угорщини |
Інші назви: | The historical retrospective of the mobility of students and teachers in higher education in Hungary |
Автори: | Кобаль, Василь Іванович |
Ключові слова: | мобільність, академічна мобільність, студенти, викладачі, структура університету, визнання дипломів, мова навчання |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Видавництво УжНУ "Говерла" |
Бібліографічний опис: | Кобаль, В. І. Історична ретроспектива мобільності студентів та викладачів у вищій освіті Угорщини [Текст] / В. І. Кобаль // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2016. – Вип. 1 (38). – С. 142–145. – Бібліогр.: с. 145 (15 назв). |
Серія/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються питання історії мобільності студентів та науково-педагогічних працівників
на основі даних по університету м. Будапешт та визначено фактори, що сприяли або перешкоджали розвитку
академічної мобільності, зокрема, наявність в університетах аналогічної організаційної та управлінської
структури; повсюдне визнання дипломів, що практикувалося європейськими університетами; латинська, а
також німецька мови викладання; зараховування студентам періодів навчання в інших університетах.
Ключові слова: мобільність, академічна мобільність, студенти, викладачі, структура університету,
визнання дипломів, мова навчання. The mobility of students and teachers has emerged as a phenomenon with the emergence and development of European universities and throughout their history. In modern Europe the mobility of students and teachers is gaining significance, being one of the priorities of higher education at national and European levels. Promoting mobility is defined in the Bologna Declaration as one of the principal aims of importance in building a unified European area of higher education. Our study highlights the history of the mobility of students and teaching staff based on the Budapest University and the factors facilitated or impeded the development of academic mobility. Key words: mobility, academic mobility, students, teachers, university structure, recognition of diplomas, the language of instruction. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14151 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 38 - 2016 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ІСТОРИЧНА РЕТРОСПЕКТИВА МОБІЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ТА ВИКЛАДАЧІВ.pdf | 244.89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.