Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14338
Назва: Гуманітарна підготовка майбутніх лікарів: філософський аспект
Інші назви: Liberal training of doctors-to-be: philosophical aspect
Автори: Яцишина, Ольга Василівна
Мельничук, Ірина Миколаївна
Ключові слова: гуманітарна підготовка, гуманізація, медична освіта, майбутні лікарі, філософія освіти
Дата публікації: 2016
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Яцишина, О. В. Гуманітарна підготовка майбутніх лікарів : філософський аспект [Текст] / О. В. Яцишина, І. М. Мельничук // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2016. – Вип. 1 (38). – С. 342–344. – Бібліогр.: с. 343 (8 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено основні філософські аспекти гуманітарної підготовки студентів-медиків та гуманізації вищої медичної освіти загалом. Подано історичну довідку щодо гуманного ставлення до людини у працях філософів та релігійних джерелах. Проаналізовано основні моральні якості, що є визначальними у професійній діяльності майбутнього лікаря. Співставлено поняття «гуманний» та «гуманітарний» та обґрунтовано роль гуманітарної підготовки студентів-медиків у формуванні в них гуманного ставлення до людської особистості. Ключові слова: гуманітарна підготовка, гуманізація, медична освіта, майбутні лікарі, філософія освіти.
There are five basic moral qualities which are necessary for the doctor during their professional activity: humanity, which in turn includes the concept of philanthropy (kindness, compassion, justice, etc.) humanistic orientation (friendliness, attentiveness), empathy (compassion), altruism (caring, desire to help, willingness to help); tolerance, acquiescence; communicative competence – communicability, communicative tolerance; emotional stability – restraint, self-control, volitional self-regulation; politeness – integrity, honesty, tact, courtesy, responsibility, discipline etc. One of the basic principles that underpin humanitarian process for foreigners – future doctors is the principle of professional orientation. The essence of the principle of professional orientation is to use pedagogical tools that provide students by knowledge, skills, experience of creativity according to syllabuses of academic disciplines, resulting the emerging of interest in their chosen profession and formation of professional qualities of doctor-tobe. The principle of professional orientation of medical students’ liberal training is realized primarily in the study of philosophy. Particularly during the classes on topics such as «Ontology», «Philosophical Anthropology» is the consideration of issues relating specifically to the basics of human existence, human’s place in the world, the problems of life and death, individual rights to life and others. The analysis of these issues contributes to formation of doctors’- to-be value treatment to the patient as a person, who has feelings and experiences which should be considered by doctor within his future professional activities. Key words: liberal training, humanization, medical education, doctors-to-be, philosophy of education.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14338
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 38 - 2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ГУМАНІТАРНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ ФІЛОСОФСЬКИЙ.pdf225.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.