Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1504
Title: Інноваційний підхід до реалізації особистісно-орієнтованого навчання лікарів із дисципліни "Клінічна лабораторна діагностика"
Authors: Фейса, Сніжана Василівна
Фейса, Іван Іванович
Keywords: досвід застосування інноваціних технологій в навчанні лікарів, інноваційні технології, Moodle, післядипломна освіта, клінічна лабораторна діагностика, адаптивна модель навчання
Issue Date: 2014
Publisher: ДВНЗ "Ужгородський національний університет"
Citation: Фейса С.В. Інноваційний підхід до реалізації особистісно-орієнтованого навчання лікарів із дисципліни "Клінічна лабораторна діагностика" / Фейса С.В., Фейса І.І. // Міжнародний науковий вісник: збірник наукових праць /ред. кол. І.В.Артьомов (голова) та ін. – Ужгород: ДВНЗ «УжНУ», 2014. – Вип. 2(9). – 400 с. - С. 298-307
Abstract: The experience of implementation of distance learning technologies in the postgraduate education of laboratory-doctor at the Department of Therapy and Family Medicine Faculty of Continuing Education in Uzhgorod National University is described in the article. The materials of educational environment MOODLE occupy the special place in education of laboratory professionals during pre-cycle, that allows to adapt the educational process to the needs of everyone. This experience shows that medical education should be based on modern technologies of high professional informative, interactive learning, cognitive and adaptive vector character.
Description: Стаття у Міжнародному науковому віснику
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1504
ISSN: 2218-5348
Appears in Collections:Наукові публікації (ННІ євроінтеграційних досліджень)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Фейса С._Фейса І..pdfСтаття594.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.