Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1504
Назва: | Інноваційний підхід до реалізації особистісно-орієнтованого навчання лікарів із дисципліни "Клінічна лабораторна діагностика" |
Автори: | Фейса, Сніжана Василівна Фейса, Іван Іванович |
Ключові слова: | досвід застосування інноваціних технологій в навчанні лікарів, інноваційні технології, Moodle, післядипломна освіта, клінічна лабораторна діагностика, адаптивна модель навчання |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | ДВНЗ "Ужгородський національний університет" |
Бібліографічний опис: | Фейса С.В. Інноваційний підхід до реалізації особистісно-орієнтованого навчання лікарів із дисципліни "Клінічна лабораторна діагностика" / Фейса С.В., Фейса І.І. // Міжнародний науковий вісник: збірник наукових праць /ред. кол. І.В.Артьомов (голова) та ін. – Ужгород: ДВНЗ «УжНУ», 2014. – Вип. 2(9). – 400 с. - С. 298-307 |
Короткий огляд (реферат): | The experience of implementation of distance learning technologies in the postgraduate education of laboratory-doctor at the Department of Therapy and Family Medicine Faculty of Continuing Education in Uzhgorod National University is described in the article. The materials of educational environment MOODLE occupy the special place in education of laboratory professionals during pre-cycle, that allows to adapt the educational process to the needs of everyone. This experience shows that medical education should be based on modern technologies of high professional informative, interactive learning, cognitive and adaptive vector character. |
Опис: | Стаття у Міжнародному науковому віснику |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1504 |
ISSN: | 2218-5348 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (ННІ євроінтеграційних досліджень) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Фейса С._Фейса І..pdf | Стаття | 594.38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.