Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1504
Название: Інноваційний підхід до реалізації особистісно-орієнтованого навчання лікарів із дисципліни "Клінічна лабораторна діагностика"
Авторы: Фейса, Сніжана Василівна
Фейса, Іван Іванович
Ключевые слова: досвід застосування інноваціних технологій в навчанні лікарів, інноваційні технології, Moodle, післядипломна освіта, клінічна лабораторна діагностика, адаптивна модель навчання
Дата публикации: 2014
Издательство: ДВНЗ "Ужгородський національний університет"
Библиографическое описание: Фейса С.В. Інноваційний підхід до реалізації особистісно-орієнтованого навчання лікарів із дисципліни "Клінічна лабораторна діагностика" / Фейса С.В., Фейса І.І. // Міжнародний науковий вісник: збірник наукових праць /ред. кол. І.В.Артьомов (голова) та ін. – Ужгород: ДВНЗ «УжНУ», 2014. – Вип. 2(9). – 400 с. - С. 298-307
Краткий осмотр (реферат): The experience of implementation of distance learning technologies in the postgraduate education of laboratory-doctor at the Department of Therapy and Family Medicine Faculty of Continuing Education in Uzhgorod National University is described in the article. The materials of educational environment MOODLE occupy the special place in education of laboratory professionals during pre-cycle, that allows to adapt the educational process to the needs of everyone. This experience shows that medical education should be based on modern technologies of high professional informative, interactive learning, cognitive and adaptive vector character.
Описание: Стаття у Міжнародному науковому віснику
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1504
ISSN: 2218-5348
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (ННІ євроінтеграційних досліджень)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Фейса С._Фейса І..pdfСтаття594.38 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.