Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15104
Title: Нові аспекти викладання соціальної медицини та організації охорони здоров’я в рамках кредитно-модульної системи
Other Titles: New aspects of teaching social medicine and organization of health care as part of credit-modular system
Authors: Данко, Дана Валеріївна
Keywords: соціальна медицина та організація охорони здоров'я, громадське здоров'я, кредитно-модульна система, ЧПКМ (читання та письмо для розвитку критичного мислення)
Issue Date: 2017
Publisher: ТОВ "Спектраль"
Citation: Данко, Д. В. Нові аспекти викладання соціальної медицини та організації охорони здоров’я в рамках кредитно-модульної системи [Текст] / Д. В. Данко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Медицина / редкол.: А.С. Головацький (голова), З.Й. Фабрі та ін. – Ужгород : Спектраль, 2017. – Вип. 1 (55). – С. 152–154. – Бібліогр.: с. 154 (4 назви).
Series/Report no.: Медицина;
Abstract: У статті представлено досвід у викладанні дисципліни «Соціальна медицина та організація охорони здоров'я» в рамках кредитно-модульної системи шляхом застосування інтерактивного методу проведення практичних занять ЧПКМ (читання та письмо для розвитку критичного мислення). Метод ґрунтується на когнітивній аналітико-синтетичній здатності до поетапного аналізу, логічно аргументованого судження щодо змісту та форми навчальних текстів, а також самостійності, незалежності мислення від існуючих стереотипів, результатом чого є формування власної позиції щодо будь-яких текстів і ситуацій в цілому. Наведено критерії оцінювання поточного та модульного контролю. Ключові слова: соціальна медицина та організація охорони здоров'я, громадське здоров'я, кредитно-модульна система, ЧПКМ (читання та письмо для розвитку критичного мислення)
This article presents the experience in teaching the subject "Social medicine and organization of health care " within credit-modular system by applying the method Reading and Writing for Critical Thinking (RWCT). The method is based on cognitive phased analyse of the content of educational materials and promotes the development of analytical skills critical thinking about different kinds of written information. There have been the current criteria of evaluation and testing. Key words: social medicine and organization of health care, public health, credit-modular system, reading and writing for critical thinking (RWCT).
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15104
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Медицина. Випуск 1 (55) - 2017



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.