Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15104
Название: Нові аспекти викладання соціальної медицини та організації охорони здоров’я в рамках кредитно-модульної системи
Другие названия: New aspects of teaching social medicine and organization of health care as part of credit-modular system
Авторы: Данко, Дана Валеріївна
Ключевые слова: соціальна медицина та організація охорони здоров'я, громадське здоров'я, кредитно-модульна система, ЧПКМ (читання та письмо для розвитку критичного мислення)
Дата публикации: 2017
Издательство: ТОВ "Спектраль"
Библиографическое описание: Данко, Д. В. Нові аспекти викладання соціальної медицини та організації охорони здоров’я в рамках кредитно-модульної системи [Текст] / Д. В. Данко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Медицина / редкол.: А.С. Головацький (голова), З.Й. Фабрі та ін. – Ужгород : Спектраль, 2017. – Вип. 1 (55). – С. 152–154. – Бібліогр.: с. 154 (4 назви).
Серия/номер: Медицина;
Краткий осмотр (реферат): У статті представлено досвід у викладанні дисципліни «Соціальна медицина та організація охорони здоров'я» в рамках кредитно-модульної системи шляхом застосування інтерактивного методу проведення практичних занять ЧПКМ (читання та письмо для розвитку критичного мислення). Метод ґрунтується на когнітивній аналітико-синтетичній здатності до поетапного аналізу, логічно аргументованого судження щодо змісту та форми навчальних текстів, а також самостійності, незалежності мислення від існуючих стереотипів, результатом чого є формування власної позиції щодо будь-яких текстів і ситуацій в цілому. Наведено критерії оцінювання поточного та модульного контролю. Ключові слова: соціальна медицина та організація охорони здоров'я, громадське здоров'я, кредитно-модульна система, ЧПКМ (читання та письмо для розвитку критичного мислення)
This article presents the experience in teaching the subject "Social medicine and organization of health care " within credit-modular system by applying the method Reading and Writing for Critical Thinking (RWCT). The method is based on cognitive phased analyse of the content of educational materials and promotes the development of analytical skills critical thinking about different kinds of written information. There have been the current criteria of evaluation and testing. Key words: social medicine and organization of health care, public health, credit-modular system, reading and writing for critical thinking (RWCT).
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15104
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Серія: Медицина. Випуск 1 (55) - 2017



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.