Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15104
Назва: Нові аспекти викладання соціальної медицини та організації охорони здоров’я в рамках кредитно-модульної системи
Інші назви: New aspects of teaching social medicine and organization of health care as part of credit-modular system
Автори: Данко, Дана Валеріївна
Ключові слова: соціальна медицина та організація охорони здоров'я, громадське здоров'я, кредитно-модульна система, ЧПКМ (читання та письмо для розвитку критичного мислення)
Дата публікації: 2017
Видавництво: ТОВ "Спектраль"
Бібліографічний опис: Данко, Д. В. Нові аспекти викладання соціальної медицини та організації охорони здоров’я в рамках кредитно-модульної системи [Текст] / Д. В. Данко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Медицина / редкол.: А.С. Головацький (голова), З.Й. Фабрі та ін. – Ужгород : Спектраль, 2017. – Вип. 1 (55). – С. 152–154. – Бібліогр.: с. 154 (4 назви).
Серія/номер: Медицина;
Короткий огляд (реферат): У статті представлено досвід у викладанні дисципліни «Соціальна медицина та організація охорони здоров'я» в рамках кредитно-модульної системи шляхом застосування інтерактивного методу проведення практичних занять ЧПКМ (читання та письмо для розвитку критичного мислення). Метод ґрунтується на когнітивній аналітико-синтетичній здатності до поетапного аналізу, логічно аргументованого судження щодо змісту та форми навчальних текстів, а також самостійності, незалежності мислення від існуючих стереотипів, результатом чого є формування власної позиції щодо будь-яких текстів і ситуацій в цілому. Наведено критерії оцінювання поточного та модульного контролю. Ключові слова: соціальна медицина та організація охорони здоров'я, громадське здоров'я, кредитно-модульна система, ЧПКМ (читання та письмо для розвитку критичного мислення)
This article presents the experience in teaching the subject "Social medicine and organization of health care " within credit-modular system by applying the method Reading and Writing for Critical Thinking (RWCT). The method is based on cognitive phased analyse of the content of educational materials and promotes the development of analytical skills critical thinking about different kinds of written information. There have been the current criteria of evaluation and testing. Key words: social medicine and organization of health care, public health, credit-modular system, reading and writing for critical thinking (RWCT).
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15104
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Медицина. Випуск 1 (55) - 2017



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.