Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15175
Назва: | Неформальна освіта як чинник розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності вихователів дошкільного навчального закладу |
Інші назви: | Non-formal education as a factor for development of information and communication competence of teachers in preschool educational facilities |
Автори: | Горленко, Валентина Миколаївна |
Ключові слова: | інформаційно-комунікаційна компетентність, неформальна освіта, вихователь дошкільного навчального закладу, інформаційно-комунікаційні технології |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Видавництво УжНУ "Говерла" |
Бібліографічний опис: | Неформальна освіта як чинник розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності вихователів дошкільного навчального закладу [Текст] / В. М. Горленко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2017. – Вип. 1 (40). – С.67–73. – Бібліогр.: с.72 (20 назв). – Рез. рос., англ. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття розглядає можливості неформальної освіти у розвитку інформаційно-комунікаційної
компетентності вихователів дошкільних навчальних закладів. Розглянуто трактування терміну
«неформальна освіта» науковою спільнотою, наведено характеристики неформальної освіти, перелічено її інституції. Визначено змістовне наповнення різних форм неформальної освіти у напрямку розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності.
Ключові слова: інформаційно-комунікаційна компетентність, неформальна освіта, вихователь
дошкільного навчального закладу, інформаційно-комунікаційні технології. The article considers the possibility of non-formal education in the development of information and communication competence of teachers in preschool educational facilities. We reviewed the interpretation of the term "non-formal education" by scientific community, gave the characteristics of non-formal education, listed its institutions. We have provided a list and partial content of national and international (EU) laws and documents that are defining and governing the non-formal education. We have listed the substance of various forms of non-formal education towards the development of information and communication competence. Brought up the ideal forms of formal and nonformal education developed by Tim Simkins. Key words: information and communication competence, nonformal education, teachers in preschool educational, information and communication technologies. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15175 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (40) - 2017 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
НЕФОРМАЛЬНА ОСВІТА ЯК ЧИННИК РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНО-.pdf | 378.79 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.