Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15255
Название: Реалізація соціальних ініціатив засобами інноваційних інформаційних технологій
Другие названия: Realization of social incentives by implementing innovative institutional technologies
Авторы: Лещук, Галина Василівна
Ключевые слова: соціальна ініціатива, краудфандинг, краудсорсинг, інновація, інформаційні технології
Дата публикации: 2017
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Реалізація соціальних ініціатив засобами інноваційних інформаційних технологій [Текст] / Г. В. Лещук // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2017. – Вип. 1 (40). – С. 146–148. – Бібліогр.: с.147 (5 назв). – Рез. рос., англ.
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовано інноваційні інформаційні технології як засоби реалізації соціальних ініціатив і проектів. Розглянуто краудсорсинг як технологію інтелектуальної співпраці людей, поєднаних соціальними мережами, спрямовану на спільне створення інтелектуального продукту, мережеву інтеграцію знань великої кількості осіб. Охарактеризовано краудфандинг як певний спосіб збору коштів на благодійні цілі, соціальні проекти та суспільно значущі комерційні стартапи. Ключові слова: соціальна ініціатива, краудфандинг, краудсорсинг, інновація, інформаційні технології.
The article analyzes innovative information technology as a means of implementing social initiatives and projects. Crowdfunding and crowdsourcing are a reflection of trends to maximize the use of new information technologies in all spheres of public activity. Crowdsourcing is considered as technology, intellectual collaboration of people, connected by social networks, aimed at creating a common intellectual products, network integration knowledge of a large number of persons. Types of crowdsourcing have been disclosed: crowd storming (generation of new ideas and commentary); crowd recruiting (selection of human resources for institutions by recruiting social media); crowd voting (vote on various options proposed solutions, without the justification of their choice or offering other options); crowdfunding. Key words: social initiative, crowdfunding, crowdsourcing, innovation, information technologies.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15255
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (40) - 2017

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
РЕАЛІЗАЦІЯ СОЦІАЛЬНИХ ІНІЦІАТИВ ЗАСОБАМИ ІННОВАЦІЙНИХ.pdf264.64 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.