Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15288
Название: Особливості процесу спілкування молодших школярів у шкільному колективі
Другие названия: The specificity of the process of communication of junior pupils at school environment
Авторы: Сідун, Мар’яна Михайлівна
Ключевые слова: спілкування, молодші школярі, комунікативний акт, мотиви мовлення, фази спілкування
Дата публикации: 2017
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Особливості процесу спілкування молодших школярів у шкільному колективі [Текст] / М. М. Сідун // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2017. – Вип. 1 (40). – С. 259–261. – Бібліогр.: с.261 (7 назв). – Рез. рос., англ.
Краткий осмотр (реферат): У статті автор виділила наявність різних підходів до проблеми спілкування і визначила її як багатоплановий процес розвитку контактів між людьми, що породжується потребами спільної діяльності. Автором також було виділено три сторони процесу спілкування: комунікативну (передача інформації), інтерактивну (взаємодія) і перцептивну (взаємосприйняття). З’ясовано сутність і роль мовлення у комунікативному процесі молодших школярів, проаналізовано поняття вербальної і невербальної комунікації. Ключові слова:спілкування, молодші школярі, комунікативний акт, мотиви мовлення, фази спілкування.
The purpose of the article is to provide the definition of the process of younger school students communication in school collective, as well as to determine the essence of the communicative act as an integral component of communication process. Among communication features we consider: active, converting, directed to maintenance activity of individuals, ensuring their joint activity and relationship. Exchange of information between people is characterized by the fact that partners can affect at each other by means of system of signs, that is exchange of information surely allows interaction of partners. Communicative influence is possible in case both participants of communication possess common system of coding. Key words: communication, younger learners, communicative act, the motives of speech, communication phase, communication conditions.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15288
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (40) - 2017

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСУ СПІЛКУВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ.pdf278.19 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.