Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15288
Назва: Особливості процесу спілкування молодших школярів у шкільному колективі
Інші назви: The specificity of the process of communication of junior pupils at school environment
Автори: Сідун, Мар’яна Михайлівна
Ключові слова: спілкування, молодші школярі, комунікативний акт, мотиви мовлення, фази спілкування
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Особливості процесу спілкування молодших школярів у шкільному колективі [Текст] / М. М. Сідун // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2017. – Вип. 1 (40). – С. 259–261. – Бібліогр.: с.261 (7 назв). – Рез. рос., англ.
Короткий огляд (реферат): У статті автор виділила наявність різних підходів до проблеми спілкування і визначила її як багатоплановий процес розвитку контактів між людьми, що породжується потребами спільної діяльності. Автором також було виділено три сторони процесу спілкування: комунікативну (передача інформації), інтерактивну (взаємодія) і перцептивну (взаємосприйняття). З’ясовано сутність і роль мовлення у комунікативному процесі молодших школярів, проаналізовано поняття вербальної і невербальної комунікації. Ключові слова:спілкування, молодші школярі, комунікативний акт, мотиви мовлення, фази спілкування.
The purpose of the article is to provide the definition of the process of younger school students communication in school collective, as well as to determine the essence of the communicative act as an integral component of communication process. Among communication features we consider: active, converting, directed to maintenance activity of individuals, ensuring their joint activity and relationship. Exchange of information between people is characterized by the fact that partners can affect at each other by means of system of signs, that is exchange of information surely allows interaction of partners. Communicative influence is possible in case both participants of communication possess common system of coding. Key words: communication, younger learners, communicative act, the motives of speech, communication phase, communication conditions.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15288
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (40) - 2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСУ СПІЛКУВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ.pdf278.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.