Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15712
Title: Бренд-імідж підприємства на споживчому ринку
Other Titles: Brand image on consumer market
Authors: Булгакова, О.В.
Keywords: бренд, імідж, функції бренду, споживачі
Issue Date: 2017
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Булгакова, О. В. Бренд-імідж підприємства на споживчому ринку [Текст] / О. В. Булгакова // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2017. – Вип. 13. Ч.1. – С. 31–36. – Бібліогр.: с. 35-36 (9 назв). – Рез. укр., рос., англ.
Series/Report no.: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Abstract: У статті розглянуто підходи до визначення бренду та іміджу компанії на споживчому ринку. Визначено відмінні риси між брендом та іміджем, доведено, що формування іміджу є невід’ємним атрибутом сильного бренду та має безпосередній вплив на забезпечення сприйняття бренду споживачем. Розглянуто залежність між атрибутами брен- ду та їх впливом на формування цілісного образу бренду товару на ринку в умовах глобалізації. Висвітлено функції, які виконує бренд для споживачів та які здатні визначати актуальність бренду та його іміджу для певної цільової аудиторії. Запропоновано модель перевірки ступеня актуальності бренд-іміджу компанії на споживчому ринку . Ключові слова: бренд, імідж, функції бренду, споживачі, споживчі переваги, актуальність бренду.
The article discusses approaches to defining the brand and company image in the consumer market. Determined distinguishing features between the brand and image proved that image formation is an inherent part of a strong brand and has a direct impact on the provision of consumer brand perception. We consider the relationship between the brand attributes and their impact on the whole image of the brand product on the market under globalization. Deals with the functions performed by the brand to consumers and which are able to determine the relevance of the brand and its image for a specific target audience. The model validation degree of importance of brand image in the consumer market. Key words: brand image, brand features, consumers, consumer preferences, relevance of the brand.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15712
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 13 Частина 1 - 2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
БРЕНД-ІМІДЖ ПІДПРИЄМСТВА НА СПОЖИВЧОМУ РИНКУ.pdf543.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.