Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15712
Назва: Бренд-імідж підприємства на споживчому ринку
Інші назви: Brand image on consumer market
Автори: Булгакова, О.В.
Ключові слова: бренд, імідж, функції бренду, споживачі
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Булгакова, О. В. Бренд-імідж підприємства на споживчому ринку [Текст] / О. В. Булгакова // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2017. – Вип. 13. Ч.1. – С. 31–36. – Бібліогр.: с. 35-36 (9 назв). – Рез. укр., рос., англ.
Серія/номер: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто підходи до визначення бренду та іміджу компанії на споживчому ринку. Визначено відмінні риси між брендом та іміджем, доведено, що формування іміджу є невід’ємним атрибутом сильного бренду та має безпосередній вплив на забезпечення сприйняття бренду споживачем. Розглянуто залежність між атрибутами брен- ду та їх впливом на формування цілісного образу бренду товару на ринку в умовах глобалізації. Висвітлено функції, які виконує бренд для споживачів та які здатні визначати актуальність бренду та його іміджу для певної цільової аудиторії. Запропоновано модель перевірки ступеня актуальності бренд-іміджу компанії на споживчому ринку . Ключові слова: бренд, імідж, функції бренду, споживачі, споживчі переваги, актуальність бренду.
The article discusses approaches to defining the brand and company image in the consumer market. Determined distinguishing features between the brand and image proved that image formation is an inherent part of a strong brand and has a direct impact on the provision of consumer brand perception. We consider the relationship between the brand attributes and their impact on the whole image of the brand product on the market under globalization. Deals with the functions performed by the brand to consumers and which are able to determine the relevance of the brand and its image for a specific target audience. The model validation degree of importance of brand image in the consumer market. Key words: brand image, brand features, consumers, consumer preferences, relevance of the brand.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15712
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 13 Частина 1 - 2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
БРЕНД-ІМІДЖ ПІДПРИЄМСТВА НА СПОЖИВЧОМУ РИНКУ.pdf543.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.