Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15990
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтароста, Володимир Іванович-
dc.contributor.authorГовдош, Альона-
dc.date.accessioned2017-10-17T21:12:00Z-
dc.date.available2017-10-17T21:12:00Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationРозвиток професійної мотивації майбутніх учителів у процесі педагогічної практики / В.Староста, А.Говдош // Проблеми підготовки сучасного вчителя: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини; [ред. кол. : Безлюдний О.І. (гол.ред.) та ін.]. – Умань: ФОП Жовтий О.О., 2016. – Випуск 13. – С. 34-40. ISSN 2307-4914.uk
dc.identifier.issn2307-4914.-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15990-
dc.description.abstractПроаналізовано ставлення майбутніх учителів початкової школи до педагогічної практики. Показано, що більшість опитаних студентів (3-5 курс) відчувають психологічну комфортність під час проходження педагогічної практики, задоволені власним результатом професійної підготовки за наслідками практики. Встановлено, що професійна мотивація студентів посилюється на старших курсах (самооцінка студентів сформованості професійних якостей; кількість студентів з оптимальним мотиваційним комплексом; розподіл студентів за рівнями мотивації навчання).uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectмотиваціяuk
dc.subjectмотивація навчанняuk
dc.subjectпрофесійна мотиваціяuk
dc.subjectпедагогічна практикаuk
dc.subjectпідготовка майбутніх учителівuk
dc.titleРозвиток професійної мотивації майбутніх учителів у процесі педагогічної практикиuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.