Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15990
Назва: | Розвиток професійної мотивації майбутніх учителів у процесі педагогічної практики |
Автори: | Староста, Володимир Іванович Говдош, Альона |
Ключові слова: | мотивація, мотивація навчання, професійна мотивація, педагогічна практика, підготовка майбутніх учителів |
Дата публікації: | 2016 |
Бібліографічний опис: | Розвиток професійної мотивації майбутніх учителів у процесі педагогічної практики / В.Староста, А.Говдош // Проблеми підготовки сучасного вчителя: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини; [ред. кол. : Безлюдний О.І. (гол.ред.) та ін.]. – Умань: ФОП Жовтий О.О., 2016. – Випуск 13. – С. 34-40. ISSN 2307-4914. |
Короткий огляд (реферат): | Проаналізовано ставлення майбутніх учителів початкової школи до педагогічної практики. Показано, що більшість опитаних студентів (3-5 курс) відчувають психологічну комфортність під час проходження педагогічної практики, задоволені власним результатом професійної підготовки за наслідками практики. Встановлено, що професійна мотивація студентів посилюється на старших курсах (самооцінка студентів сформованості професійних якостей; кількість студентів з оптимальним мотиваційним комплексом; розподіл студентів за рівнями мотивації навчання). |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15990 |
ISSN: | 2307-4914. |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2016_Староста_Говдош_34-40_Проблеми підготовки сучасного вчителя.pdf | 1.81 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.