Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15990
Назва: Розвиток професійної мотивації майбутніх учителів у процесі педагогічної практики
Автори: Староста, Володимир Іванович
Говдош, Альона
Ключові слова: мотивація, мотивація навчання, професійна мотивація, педагогічна практика, підготовка майбутніх учителів
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Розвиток професійної мотивації майбутніх учителів у процесі педагогічної практики / В.Староста, А.Говдош // Проблеми підготовки сучасного вчителя: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини; [ред. кол. : Безлюдний О.І. (гол.ред.) та ін.]. – Умань: ФОП Жовтий О.О., 2016. – Випуск 13. – С. 34-40. ISSN 2307-4914.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано ставлення майбутніх учителів початкової школи до педагогічної практики. Показано, що більшість опитаних студентів (3-5 курс) відчувають психологічну комфортність під час проходження педагогічної практики, задоволені власним результатом професійної підготовки за наслідками практики. Встановлено, що професійна мотивація студентів посилюється на старших курсах (самооцінка студентів сформованості професійних якостей; кількість студентів з оптимальним мотиваційним комплексом; розподіл студентів за рівнями мотивації навчання).
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15990
ISSN: 2307-4914.
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2016_Староста_Говдош_34-40_Проблеми підготовки сучасного вчителя.pdf1.81 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.