Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15990
Название: Розвиток професійної мотивації майбутніх учителів у процесі педагогічної практики
Авторы: Староста, Володимир Іванович
Говдош, Альона
Ключевые слова: мотивація, мотивація навчання, професійна мотивація, педагогічна практика, підготовка майбутніх учителів
Дата публикации: 2016
Библиографическое описание: Розвиток професійної мотивації майбутніх учителів у процесі педагогічної практики / В.Староста, А.Говдош // Проблеми підготовки сучасного вчителя: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини; [ред. кол. : Безлюдний О.І. (гол.ред.) та ін.]. – Умань: ФОП Жовтий О.О., 2016. – Випуск 13. – С. 34-40. ISSN 2307-4914.
Краткий осмотр (реферат): Проаналізовано ставлення майбутніх учителів початкової школи до педагогічної практики. Показано, що більшість опитаних студентів (3-5 курс) відчувають психологічну комфортність під час проходження педагогічної практики, задоволені власним результатом професійної підготовки за наслідками практики. Встановлено, що професійна мотивація студентів посилюється на старших курсах (самооцінка студентів сформованості професійних якостей; кількість студентів з оптимальним мотиваційним комплексом; розподіл студентів за рівнями мотивації навчання).
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15990
ISSN: 2307-4914.
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2016_Староста_Говдош_34-40_Проблеми підготовки сучасного вчителя.pdf1.81 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.