Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15992
Title: Стиль педагогічної діяльності вчителів початкової школи: діагностика формування та розвитку
Authors: Староста, Володимир Іванович
Химич, Оксана
Keywords: учитель, педагогічний стиль, початкова школа, метод спостережяення, діагностика педагогічного стилю
Issue Date: 2016
Publisher: Bogdan Chmelnitsky Melitopol State Pedagogical University
Citation: Стиль педагогічної діяльності вчителів початкової школи: діагностика формування та розвитку / В. І. Староста, О. І. Химич // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: «Педагогіка». [ред. кол. : Сергій Прийма (гол.ред.) та ін.]. – Мелітополь: Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького. – 2016. – Випуск 1(16). – С. 116-121. ISSN 2219-5203
Abstract: У статті показано, що індивідуальний стиль педагогічної діяльності учителя початкових класів можна розглядати як стрижневий компонент педагогічної майстерності (системний підхід), як нестереотипну динамічну манеру (методи, засоби, прийоми, форми) його педагогічної діяльності, спрямованій на особистісне самовдосконалення і розвиток молодших школярів (особистісно-розвивальний та діяльнісний підхід). Проведено діагностику та показано наявність подібних та відмінних рис педагогічного стилю у процесі його формування у студентів та подальшого розвитку під час професійної діяльності у вчителів початкової школи.
Description: Фахове видання
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15992
ISSN: 2219-5203
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2016_Староста_Химич_стаття.pdf367.19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.