Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15992
Название: Стиль педагогічної діяльності вчителів початкової школи: діагностика формування та розвитку
Авторы: Староста, Володимир Іванович
Химич, Оксана
Ключевые слова: учитель, педагогічний стиль, початкова школа, метод спостережяення, діагностика педагогічного стилю
Дата публикации: 2016
Издательство: Bogdan Chmelnitsky Melitopol State Pedagogical University
Библиографическое описание: Стиль педагогічної діяльності вчителів початкової школи: діагностика формування та розвитку / В. І. Староста, О. І. Химич // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: «Педагогіка». [ред. кол. : Сергій Прийма (гол.ред.) та ін.]. – Мелітополь: Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького. – 2016. – Випуск 1(16). – С. 116-121. ISSN 2219-5203
Краткий осмотр (реферат): У статті показано, що індивідуальний стиль педагогічної діяльності учителя початкових класів можна розглядати як стрижневий компонент педагогічної майстерності (системний підхід), як нестереотипну динамічну манеру (методи, засоби, прийоми, форми) його педагогічної діяльності, спрямованій на особистісне самовдосконалення і розвиток молодших школярів (особистісно-розвивальний та діяльнісний підхід). Проведено діагностику та показано наявність подібних та відмінних рис педагогічного стилю у процесі його формування у студентів та подальшого розвитку під час професійної діяльності у вчителів початкової школи.
Описание: Фахове видання
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15992
ISSN: 2219-5203
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2016_Староста_Химич_стаття.pdf367.19 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.