Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15992
Назва: Стиль педагогічної діяльності вчителів початкової школи: діагностика формування та розвитку
Автори: Староста, Володимир Іванович
Химич, Оксана
Ключові слова: учитель, педагогічний стиль, початкова школа, метод спостережяення, діагностика педагогічного стилю
Дата публікації: 2016
Видавництво: Bogdan Chmelnitsky Melitopol State Pedagogical University
Бібліографічний опис: Стиль педагогічної діяльності вчителів початкової школи: діагностика формування та розвитку / В. І. Староста, О. І. Химич // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: «Педагогіка». [ред. кол. : Сергій Прийма (гол.ред.) та ін.]. – Мелітополь: Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького. – 2016. – Випуск 1(16). – С. 116-121. ISSN 2219-5203
Короткий огляд (реферат): У статті показано, що індивідуальний стиль педагогічної діяльності учителя початкових класів можна розглядати як стрижневий компонент педагогічної майстерності (системний підхід), як нестереотипну динамічну манеру (методи, засоби, прийоми, форми) його педагогічної діяльності, спрямованій на особистісне самовдосконалення і розвиток молодших школярів (особистісно-розвивальний та діяльнісний підхід). Проведено діагностику та показано наявність подібних та відмінних рис педагогічного стилю у процесі його формування у студентів та подальшого розвитку під час професійної діяльності у вчителів початкової школи.
Опис: Фахове видання
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15992
ISSN: 2219-5203
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2016_Староста_Химич_стаття.pdf367.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.