Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/16048
Назва: Преподавательский стиль учителя особенности и диагностика
Інші назви: The teaching style of the teacher: features and diagnostics
Автори: Оросова, Рената
Шмайдова-Бушова, Катаріна
Коцова, Наташа
Староста, Володимир Іванович
Ключові слова: Teaching style, teacher, method of observation, diagnosis
Дата публікації: 2014
Видавництво: Košice : Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach
Бібліографічний опис: Преподавательский стиль учителя особенности и диагностика / Оросова Рената, Шмайдова-Бушова Катарина, Коцова Наташа, Староста Владимир // Výchova a vzdelávanie 2014: Kontexty vzdelávania a výchovy v súčasnej perspektíve: Zborník abstraktov z medzinárodnej vedeckej konferencie, 5. - 6. február 2014. [elektronický zdroj]. Košice : Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, 2014. S.20. ISBN 978-80-8152-166-9. - Spôsob prístupu: http://www.upjs.sk/pracoviska/univerzitna-kniznica/e-publikacia/#ff
Короткий огляд (реферат): Analyzed especially teaching style of the teacher, namely, comprising teaching style there are several components (cognitive style, teacher approaches to teaching; solutions to teaching situations, pedagogical knowledge, abilities, skills, and experience). Shows the use of Ned Flanders approach to determine the style of teaching in the pedagogical practice Kosice University of Pavol Jozef Safarik (Slovak Republic). The technique and tasks for students while using the method of observation, calculation of directivity index, defined share of teachers with appropriate teaching style.
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/16048
ISBN: 978-80-8152-166-9
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2014_Zbornik-abstraktov_Оросова_Шмайдова-Бушова_Коцова_Староста_с.20.pdf924.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.