Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1651
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Михалко, Ярослав Омелянович | - |
dc.contributor.author | Чопей, Іван Васильович | - |
dc.contributor.author | Гечко, Михайло Михайлович | - |
dc.contributor.author | Мигович, Іван Іванович | - |
dc.contributor.author | Фейса, Сніжана Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2015-03-30T21:05:52Z | - |
dc.date.available | 2015-03-30T21:05:52Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Ефективність застосування навчального середовища MOODLE при дистанційному проведенні передатестаційних циклів лікарів/ Я.О. Михалко, І.В. Чопей, М.М. Гечко [та ін] // Сімейна медицина – 2009, - №3 – С. 92 | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1651 | - |
dc.description.abstract | В роботі процедено оцінку ефективності застосування модульного об'єктно-орієнтованого динамічного навчального середовища (MOODLE) при проведенні передатестаційних циклів на дистанційній основі порівняно з класичним методом їх проведення. Висновки. Отримані результати свідчать про кращу ефективність дистанційної освіти з використанням MOODLE, порівняно з класичними методами навчання, більш зручне та ефективне засвоєння поданого матеріалу. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Сімейна медицина | uk |
dc.subject | MOODLE | uk |
dc.subject | освіта | uk |
dc.subject | навчальне середовище | uk |
dc.subject | лікар | uk |
dc.subject | передатестаційний цикл | uk |
dc.title | Ефективність застосування навчального середовища MOODLE при дистанційному проведенні передатестаційних циклів лікарів | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Тези до статті | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри терапії та сімейної медицини |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Moodle.pdf | 538.95 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.