Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1651
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМихалко, Ярослав Омелянович-
dc.contributor.authorЧопей, Іван Васильович-
dc.contributor.authorГечко, Михайло Михайлович-
dc.contributor.authorМигович, Іван Іванович-
dc.contributor.authorФейса, Сніжана Василівна-
dc.date.accessioned2015-03-30T21:05:52Z-
dc.date.available2015-03-30T21:05:52Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationЕфективність застосування навчального середовища MOODLE при дистанційному проведенні передатестаційних циклів лікарів/ Я.О. Михалко, І.В. Чопей, М.М. Гечко [та ін] // Сімейна медицина – 2009, - №3 – С. 92uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1651-
dc.description.abstractВ роботі процедено оцінку ефективності застосування модульного об'єктно-орієнтованого динамічного навчального середовища (MOODLE) при проведенні передатестаційних циклів на дистанційній основі порівняно з класичним методом їх проведення. Висновки. Отримані результати свідчать про кращу ефективність дистанційної освіти з використанням MOODLE, порівняно з класичними методами навчання, більш зручне та ефективне засвоєння поданого матеріалу.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherСімейна медицинаuk
dc.subjectMOODLEuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectнавчальне середовищеuk
dc.subjectлікарuk
dc.subjectпередатестаційний циклuk
dc.titleЕфективність застосування навчального середовища MOODLE при дистанційному проведенні передатестаційних циклів лікарівuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри терапії та сімейної медицини

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Moodle.pdf538.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.