Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1651
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМихалко, Ярослав Омелянович-
dc.contributor.authorЧопей, Іван Васильович-
dc.contributor.authorГечко, Михайло Михайлович-
dc.contributor.authorМигович, Іван Іванович-
dc.contributor.authorФейса, Сніжана Василівна-
dc.date.accessioned2015-03-30T21:05:52Z-
dc.date.available2015-03-30T21:05:52Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationЕфективність застосування навчального середовища MOODLE при дистанційному проведенні передатестаційних циклів лікарів/ Я.О. Михалко, І.В. Чопей, М.М. Гечко [та ін] // Сімейна медицина – 2009, - №3 – С. 92uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1651-
dc.description.abstractВ роботі процедено оцінку ефективності застосування модульного об'єктно-орієнтованого динамічного навчального середовища (MOODLE) при проведенні передатестаційних циклів на дистанційній основі порівняно з класичним методом їх проведення. Висновки. Отримані результати свідчать про кращу ефективність дистанційної освіти з використанням MOODLE, порівняно з класичними методами навчання, більш зручне та ефективне засвоєння поданого матеріалу.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherСімейна медицинаuk
dc.subjectMOODLEuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectнавчальне середовищеuk
dc.subjectлікарuk
dc.subjectпередатестаційний циклuk
dc.titleЕфективність застосування навчального середовища MOODLE при дистанційному проведенні передатестаційних циклів лікарівuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри терапії та сімейної медицини

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Moodle.pdf538.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.