Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1651
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМихалко, Ярослав Омелянович-
dc.contributor.authorЧопей, Іван Васильович-
dc.contributor.authorГечко, Михайло Михайлович-
dc.contributor.authorМигович, Іван Іванович-
dc.contributor.authorФейса, Сніжана Василівна-
dc.date.accessioned2015-03-30T21:05:52Z-
dc.date.available2015-03-30T21:05:52Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationЕфективність застосування навчального середовища MOODLE при дистанційному проведенні передатестаційних циклів лікарів/ Я.О. Михалко, І.В. Чопей, М.М. Гечко [та ін] // Сімейна медицина – 2009, - №3 – С. 92uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1651-
dc.description.abstractВ роботі процедено оцінку ефективності застосування модульного об'єктно-орієнтованого динамічного навчального середовища (MOODLE) при проведенні передатестаційних циклів на дистанційній основі порівняно з класичним методом їх проведення. Висновки. Отримані результати свідчать про кращу ефективність дистанційної освіти з використанням MOODLE, порівняно з класичними методами навчання, більш зручне та ефективне засвоєння поданого матеріалу.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherСімейна медицинаuk
dc.subjectMOODLEuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectнавчальне середовищеuk
dc.subjectлікарuk
dc.subjectпередатестаційний циклuk
dc.titleЕфективність застосування навчального середовища MOODLE при дистанційному проведенні передатестаційних циклів лікарівuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри терапії та сімейної медицини

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Moodle.pdf538.95 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.