Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1651
Назва: Ефективність застосування навчального середовища MOODLE при дистанційному проведенні передатестаційних циклів лікарів
Автори: Михалко, Ярослав Омелянович
Чопей, Іван Васильович
Гечко, Михайло Михайлович
Мигович, Іван Іванович
Фейса, Сніжана Василівна
Ключові слова: MOODLE, освіта, навчальне середовище, лікар, передатестаційний цикл
Дата публікації: 2009
Видавництво: Сімейна медицина
Бібліографічний опис: Ефективність застосування навчального середовища MOODLE при дистанційному проведенні передатестаційних циклів лікарів/ Я.О. Михалко, І.В. Чопей, М.М. Гечко [та ін] // Сімейна медицина – 2009, - №3 – С. 92
Короткий огляд (реферат): В роботі процедено оцінку ефективності застосування модульного об'єктно-орієнтованого динамічного навчального середовища (MOODLE) при проведенні передатестаційних циклів на дистанційній основі порівняно з класичним методом їх проведення. Висновки. Отримані результати свідчать про кращу ефективність дистанційної освіти з використанням MOODLE, порівняно з класичними методами навчання, більш зручне та ефективне засвоєння поданого матеріалу.
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1651
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри терапії та сімейної медицини

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Moodle.pdf538.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.