Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1651
Назва: | Ефективність застосування навчального середовища MOODLE при дистанційному проведенні передатестаційних циклів лікарів |
Автори: | Михалко, Ярослав Омелянович Чопей, Іван Васильович Гечко, Михайло Михайлович Мигович, Іван Іванович Фейса, Сніжана Василівна |
Ключові слова: | MOODLE, освіта, навчальне середовище, лікар, передатестаційний цикл |
Дата публікації: | 2009 |
Видавництво: | Сімейна медицина |
Бібліографічний опис: | Ефективність застосування навчального середовища MOODLE при дистанційному проведенні передатестаційних циклів лікарів/ Я.О. Михалко, І.В. Чопей, М.М. Гечко [та ін] // Сімейна медицина – 2009, - №3 – С. 92 |
Короткий огляд (реферат): | В роботі процедено оцінку ефективності застосування модульного об'єктно-орієнтованого динамічного навчального середовища (MOODLE) при проведенні передатестаційних циклів на дистанційній основі порівняно з класичним методом їх проведення. Висновки. Отримані результати свідчать про кращу ефективність дистанційної освіти з використанням MOODLE, порівняно з класичними методами навчання, більш зручне та ефективне засвоєння поданого матеріалу. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Тези до статті |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1651 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри терапії та сімейної медицини |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Moodle.pdf | 538.95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.