Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1651
Название: Ефективність застосування навчального середовища MOODLE при дистанційному проведенні передатестаційних циклів лікарів
Авторы: Михалко, Ярослав Омелянович
Чопей, Іван Васильович
Гечко, Михайло Михайлович
Мигович, Іван Іванович
Фейса, Сніжана Василівна
Ключевые слова: MOODLE, освіта, навчальне середовище, лікар, передатестаційний цикл
Дата публикации: 2009
Издательство: Сімейна медицина
Библиографическое описание: Ефективність застосування навчального середовища MOODLE при дистанційному проведенні передатестаційних циклів лікарів/ Я.О. Михалко, І.В. Чопей, М.М. Гечко [та ін] // Сімейна медицина – 2009, - №3 – С. 92
Краткий осмотр (реферат): В роботі процедено оцінку ефективності застосування модульного об'єктно-орієнтованого динамічного навчального середовища (MOODLE) при проведенні передатестаційних циклів на дистанційній основі порівняно з класичним методом їх проведення. Висновки. Отримані результати свідчать про кращу ефективність дистанційної освіти з використанням MOODLE, порівняно з класичними методами навчання, більш зручне та ефективне засвоєння поданого матеріалу.
Тип: Text
Тип публикации: Тези до статті
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1651
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри терапії та сімейної медицини

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Moodle.pdf538.95 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.