Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/17828
Назва: Аналіз продуктів навчально-методичної роботи вчителів у Закарпатті (1919-1938 рр.)
Інші назви: Analysis of educational and methodical teachers work in Transcarpathia (1919-1939 years)
Автори: Розлуцька, Галина Миколаївна
Ключові слова: Навчально-методична робота, Засоби навчання рідною мовою, Навчально-методична література, Методичні рекомендації, Пораднки, Збірники, Статті у фахових періодичних виданнях
Дата публікації: 2016
Видавництво: Збірник наукових праць "Педагогічний альманах"
Бібліографічний опис: Розлуцька Г. М. Аналіз продуктів навчально-методичної роботи вчителів у Закарпатті (1919-1938 рр.) / Г. М. Розлуцька // Педагогічний альманах. - 2016. №29. С. 300-305, Херсон
Серія/номер: Загальна педагогіка та педагогіка вищої школи;
Короткий огляд (реферат): У статті виявлено і проаналізовано продукти навчально-методичної роботи вчителів у Закарпатті (1919 - 1939 рр.). Установлено, що до них належать навчальні програми, методичні рекомендації, порадники, підручники, збірники, статті в періодичних фахових виданнях, виступи, які створили умови для якісної освіти закарпатців рідною мовою. Провідними принципами були гуманізація навчання, доступність, природовідповідність, взаємозв'язок теорії та практики, єдності виховання й навчання. При створенні власних продуктів навчально-методичної роботи педагоги брали за взірець кращі місцеві та європейські зразки, віддзеркалюючи загальні закономірності й характерні особливості розвитку регіону.
Опис: У статті виявлено і проаналізовано продукти навчально-методичної роботи вчителів у Закарпатті (1919 - 1939 рр.). Установлено, що до них належать навчальні програми, методичні рекомендації, порадники, підручники, збірники, статті в періодичних фахових виданнях, виступи, які створили умови для якісної освіти закарпатців рідною мовою. Провідними принципами були гуманізація навчання, доступність, природовідповідність, взаємозв'язок теорії та практики, єдності виховання й навчання. При створенні власних продуктів навчально-методичної роботи педагоги брали за взірець кращі місцеві та європейські зразки, віддзеркалюючи загальні закономірності й характерні особливості розвитку регіону. Ключові слова: навчально-методична робота, засоби навчання рідною мовою, навчально-методична література, методичні рекомендації, порадники, збірники, статті в фахових періодичних виданнях.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/17828
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
педагогічний альманах.pdf1.11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.