Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/17828
Назва: | Аналіз продуктів навчально-методичної роботи вчителів у Закарпатті (1919-1938 рр.) |
Інші назви: | Analysis of educational and methodical teachers work in Transcarpathia (1919-1939 years) |
Автори: | Розлуцька, Галина Миколаївна |
Ключові слова: | Навчально-методична робота, Засоби навчання рідною мовою, Навчально-методична література, Методичні рекомендації, Пораднки, Збірники, Статті у фахових періодичних виданнях |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Збірник наукових праць "Педагогічний альманах" |
Бібліографічний опис: | Розлуцька Г. М. Аналіз продуктів навчально-методичної роботи вчителів у Закарпатті (1919-1938 рр.) / Г. М. Розлуцька // Педагогічний альманах. - 2016. №29. С. 300-305, Херсон |
Серія/номер: | Загальна педагогіка та педагогіка вищої школи; |
Короткий огляд (реферат): | У статті виявлено і проаналізовано продукти навчально-методичної роботи вчителів у Закарпатті (1919 - 1939 рр.). Установлено, що до них належать навчальні програми, методичні рекомендації, порадники, підручники, збірники, статті в періодичних фахових виданнях, виступи, які створили умови для якісної освіти закарпатців рідною мовою. Провідними принципами були гуманізація навчання, доступність, природовідповідність, взаємозв'язок теорії та практики, єдності виховання й навчання. При створенні власних продуктів навчально-методичної роботи педагоги брали за взірець кращі місцеві та європейські зразки, віддзеркалюючи загальні закономірності й характерні особливості розвитку регіону. |
Опис: | У статті виявлено і проаналізовано продукти навчально-методичної роботи вчителів у Закарпатті (1919 - 1939 рр.). Установлено, що до них належать навчальні програми, методичні рекомендації, порадники, підручники, збірники, статті в періодичних фахових виданнях, виступи, які створили умови для якісної освіти закарпатців рідною мовою. Провідними принципами були гуманізація навчання, доступність, природовідповідність, взаємозв'язок теорії та практики, єдності виховання й навчання. При створенні власних продуктів навчально-методичної роботи педагоги брали за взірець кращі місцеві та європейські зразки, віддзеркалюючи загальні закономірності й характерні особливості розвитку регіону. Ключові слова: навчально-методична робота, засоби навчання рідною мовою, навчально-методична література, методичні рекомендації, порадники, збірники, статті в фахових періодичних виданнях. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/17828 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
педагогічний альманах.pdf | 1.11 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.