Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1844
Title: Зміст маркетингової компетентності керівників вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації
Other Titles: The content of marketing competence of managers of higher educational establishments of І −ІІ levels of accreditation
Authors: Кушнір, Іван Іванович
Keywords: маркетингова компетентність, характеристика маркетингової компетентності, складові маркетингової компетентності, самоменеджмент
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Кушнір, І. І. Зміст маркетингової компетентності керівників вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації [Текст] / І. І. Кушнір // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 99–102. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 101–102 (6 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті аналізуються підходи до змісту маркетинго- вої компетентності фахівців, визначається її місце в управ- лінської діяльності керівників вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації. Розглянуто маркетингову компетент- ність освітніх працівників з позицій різних теоретичних під- ходів. Головною складовою у сфері професійної управлінської діяльності педагога визначено самоменджмент. З’ясовано характеристики маркетингової компетентністі керівників освітніх закладів. Ключові слова: маркетингова компетентність, харак- теристика маркетингової компетентності, складові марке- тингової компетентності, самоменеджмент.
Description: The author of the article has analysed the approaches for the content of marketing competency of specialists, has determine its place in the managemental activity of managers of higher educational establishments of I-II levels of accreditation. The marketing competency of workers has been considered on educational positions with different theoretical approaches. Selfmanagement has been defined as the main component of professional managemental activity of a pedagogue. The characteristics of marketing competency of managers managers of higher educational establishments has been provided. Key words: marketing competencies, characteristic of managers of higher educational establishments, components of managers of higher educational establishments, selfmanagement.
Type: Text
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1844
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.