Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1844
Назва: Зміст маркетингової компетентності керівників вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації
Інші назви: The content of marketing competence of managers of higher educational establishments of І −ІІ levels of accreditation
Автори: Кушнір, Іван Іванович
Ключові слова: маркетингова компетентність, характеристика маркетингової компетентності, складові маркетингової компетентності, самоменеджмент
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Кушнір, І. І. Зміст маркетингової компетентності керівників вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації [Текст] / І. І. Кушнір // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 99–102. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 101–102 (6 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті аналізуються підходи до змісту маркетинго- вої компетентності фахівців, визначається її місце в управ- лінської діяльності керівників вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації. Розглянуто маркетингову компетент- ність освітніх працівників з позицій різних теоретичних під- ходів. Головною складовою у сфері професійної управлінської діяльності педагога визначено самоменджмент. З’ясовано характеристики маркетингової компетентністі керівників освітніх закладів. Ключові слова: маркетингова компетентність, харак- теристика маркетингової компетентності, складові марке- тингової компетентності, самоменеджмент.
Опис: The author of the article has analysed the approaches for the content of marketing competency of specialists, has determine its place in the managemental activity of managers of higher educational establishments of I-II levels of accreditation. The marketing competency of workers has been considered on educational positions with different theoretical approaches. Selfmanagement has been defined as the main component of professional managemental activity of a pedagogue. The characteristics of marketing competency of managers managers of higher educational establishments has been provided. Key words: marketing competencies, characteristic of managers of higher educational establishments, components of managers of higher educational establishments, selfmanagement.
Тип: Text
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1844
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.