Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1844
Название: Зміст маркетингової компетентності керівників вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації
Другие названия: The content of marketing competence of managers of higher educational establishments of І −ІІ levels of accreditation
Авторы: Кушнір, Іван Іванович
Ключевые слова: маркетингова компетентність, характеристика маркетингової компетентності, складові маркетингової компетентності, самоменеджмент
Дата публикации: 2013
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Кушнір, І. І. Зміст маркетингової компетентності керівників вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації [Текст] / І. І. Кушнір // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 99–102. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 101–102 (6 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У статті аналізуються підходи до змісту маркетинго- вої компетентності фахівців, визначається її місце в управ- лінської діяльності керівників вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації. Розглянуто маркетингову компетент- ність освітніх працівників з позицій різних теоретичних під- ходів. Головною складовою у сфері професійної управлінської діяльності педагога визначено самоменджмент. З’ясовано характеристики маркетингової компетентністі керівників освітніх закладів. Ключові слова: маркетингова компетентність, харак- теристика маркетингової компетентності, складові марке- тингової компетентності, самоменеджмент.
Описание: The author of the article has analysed the approaches for the content of marketing competency of specialists, has determine its place in the managemental activity of managers of higher educational establishments of I-II levels of accreditation. The marketing competency of workers has been considered on educational positions with different theoretical approaches. Selfmanagement has been defined as the main component of professional managemental activity of a pedagogue. The characteristics of marketing competency of managers managers of higher educational establishments has been provided. Key words: marketing competencies, characteristic of managers of higher educational establishments, components of managers of higher educational establishments, selfmanagement.
Тип: Text
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1844
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.