Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1848
Title: Розвиток фізичних знань учнів засобами предметних і міжпредметних екскурсій до музею
Other Titles: Development of knowledge in pupils on physics by means of objective and interdisciplinary excursions to museums
Authors: Маслєннікова, Діана Юріївна
Попова, Тетяна Миколаївна
Прудкий, Олександр Сергійович
Keywords: навчання фізики, музей, предметні і міжпредметні екскурсії, культурно-науковий світогляд
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Маслєннікова, Д. Ю. Розвиток фізичних знань учнів засобами предметних і міжпредметних екскурсій до музею [Текст] / Д. Ю. Маслєннікова, Т. М. Попова, О. С. Прудкий // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 112–115. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 115 (7 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Виконуючи різноманітні освітні функції, вчитель реа- лізує як розвивальну, так і соціокультурну функцію навчання фізики в загальноосвітній школі, наповнюючи зміст навчання елементами наукового знання про значення фізичної науки на різних етапах еволюції суспільства. У статті розкрива- ються розвивальні можливості предметних і міжпредметних екскурсій до музеїв різноманітних профілів і прикладів їхньо- го використання, спрямованих на розвиток фізичних знань і формування культурно-наукового світогляду учнів загально- освітньої школи. Ключові слова: навчання фізики, музей, предметні і між- предметні екскурсії, культурно-науковий світогляд.
Description: Performing a variety of educational functions, the teacher realizes both developmental and socio-cultural functions in teaching physics at secondary school, filling the content of the training by elements of scientific knowledge’s about the importance of physical science in various stages of social evolution. The possibilities of subject and interdisciplinary excursions to different profiles museums and examples of their using, aimed to the development of physical knowledge’s and formation the cultural-scientific world view of secondary school students are revealed at the article. Key words: teaching physics, museum, subject and interdisciplinary excursions, cultural-scientific world view.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1848
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.