Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1871
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сивохоп, Едуард Миколайович | - |
dc.contributor.author | Маріонда, Іван Іванович | - |
dc.date.accessioned | 2015-04-22T09:48:25Z | - |
dc.date.available | 2015-04-22T09:48:25Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Сивохоп, Е. М. Самопізнання як динамічний, якісний, інтегративний процес Я-концепції особистості [Текст] / Е. М. Сивохоп, І. І. Маріонда // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 173–175. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 174–175 (10 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1871 | - |
dc.description | The paper addresses the problem of self-knowledge. Its importance is not limited to the development of theoretical concepts, but it gives a real solution to some practical problems, particularly to the process of education and forming of personality. The concept of personality, its features, settings and components, the relationship between self-knowledge and self-consciousness are analysed in the paper. The authors are conducting a study of psychological nature of the process of self-knowledge, its structure, basic peculiarities, sphere of application and its potential limitations. Key words: self-awareness, personality, pedagogical phenomenon, self. | uk |
dc.description.abstract | В статті розглядається проблема самопізнання. Її зна- чення не обмежується розробкою теоретичних концепцій, а має реальний вихід на практичні завдання, зокрема на вихо- вання й формування особистості. Проаналізовано поняття особистості, його риси, параметри і компоненти, а також зв'язок самопізнання з самосвідомістю. Автори проводять дослідження психологічної природи процесу самопізнання, його структури, основних особливостей, галузі застосуван- ня, властивих йому потенційних обмежень. Ключові слова: самосвідомість, особистість, педагогіч- ний феномен, самовиховання. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | самосвідомість | uk |
dc.subject | особистість | uk |
dc.subject | педагогічний феномен | uk |
dc.subject | самовиховання | uk |
dc.title | Самопізнання як динамічний, якісний, інтегративний процес Я-концепції особистості | uk |
dc.title.alternative | Self−consciousness as a dynamic, high quality, integrative processes of self-concept of personality | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013 Наукові публікації кафедри фізичного виховання Наукові публікації кафедри фізичного виховання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
САМОПІЗНАННЯ ЯК ДИНАМІЧНИЙ, ЯКІСНИЙ, ІНТЕГРАТИВНИЙ ПРОЦЕС Я-КОНЦЕПЦІЇ.pdf | 174.08 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.