Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1871
Название: | Самопізнання як динамічний, якісний, інтегративний процес Я-концепції особистості |
Другие названия: | Self−consciousness as a dynamic, high quality, integrative processes of self-concept of personality |
Авторы: | Сивохоп, Едуард Миколайович Маріонда, Іван Іванович |
Ключевые слова: | самосвідомість, особистість, педагогічний феномен, самовиховання |
Дата публикации: | 2013 |
Издательство: | Видавництво УжНУ "Говерла" |
Библиографическое описание: | Сивохоп, Е. М. Самопізнання як динамічний, якісний, інтегративний процес Я-концепції особистості [Текст] / Е. М. Сивохоп, І. І. Маріонда // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 173–175. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 174–175 (10 назв). |
Серия/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Краткий осмотр (реферат): | В статті розглядається проблема самопізнання. Її зна- чення не обмежується розробкою теоретичних концепцій, а має реальний вихід на практичні завдання, зокрема на вихо- вання й формування особистості. Проаналізовано поняття особистості, його риси, параметри і компоненти, а також зв'язок самопізнання з самосвідомістю. Автори проводять дослідження психологічної природи процесу самопізнання, його структури, основних особливостей, галузі застосуван- ня, властивих йому потенційних обмежень. Ключові слова: самосвідомість, особистість, педагогіч- ний феномен, самовиховання. |
Описание: | The paper addresses the problem of self-knowledge. Its importance is not limited to the development of theoretical concepts, but it gives a real solution to some practical problems, particularly to the process of education and forming of personality. The concept of personality, its features, settings and components, the relationship between self-knowledge and self-consciousness are analysed in the paper. The authors are conducting a study of psychological nature of the process of self-knowledge, its structure, basic peculiarities, sphere of application and its potential limitations. Key words: self-awareness, personality, pedagogical phenomenon, self. |
Тип: | Text |
Тип публикации: | Стаття |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1871 |
Располагается в коллекциях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013 Наукові публікації кафедри фізичного виховання Наукові публікації кафедри фізичного виховання |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
САМОПІЗНАННЯ ЯК ДИНАМІЧНИЙ, ЯКІСНИЙ, ІНТЕГРАТИВНИЙ ПРОЦЕС Я-КОНЦЕПЦІЇ.pdf | 174.08 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.