Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1871
Title: Самопізнання як динамічний, якісний, інтегративний процес Я-концепції особистості
Other Titles: Self−consciousness as a dynamic, high quality, integrative processes of self-concept of personality
Authors: Сивохоп, Едуард Миколайович
Маріонда, Іван Іванович
Keywords: самосвідомість, особистість, педагогічний феномен, самовиховання
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Сивохоп, Е. М. Самопізнання як динамічний, якісний, інтегративний процес Я-концепції особистості [Текст] / Е. М. Сивохоп, І. І. Маріонда // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 173–175. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 174–175 (10 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: В статті розглядається проблема самопізнання. Її зна- чення не обмежується розробкою теоретичних концепцій, а має реальний вихід на практичні завдання, зокрема на вихо- вання й формування особистості. Проаналізовано поняття особистості, його риси, параметри і компоненти, а також зв'язок самопізнання з самосвідомістю. Автори проводять дослідження психологічної природи процесу самопізнання, його структури, основних особливостей, галузі застосуван- ня, властивих йому потенційних обмежень. Ключові слова: самосвідомість, особистість, педагогіч- ний феномен, самовиховання.
Description: The paper addresses the problem of self-knowledge. Its importance is not limited to the development of theoretical concepts, but it gives a real solution to some practical problems, particularly to the process of education and forming of personality. The concept of personality, its features, settings and components, the relationship between self-knowledge and self-consciousness are analysed in the paper. The authors are conducting a study of psychological nature of the process of self-knowledge, its structure, basic peculiarities, sphere of application and its potential limitations. Key words: self-awareness, personality, pedagogical phenomenon, self.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1871
Appears in Collections:2013 / Науковий вісник УжНУ. Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 27
Наукові публікації кафедри теорії та методики фізичної культури
Наукові публікації кафедри фізичного виховання



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.