Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1871
Title: | Самопізнання як динамічний, якісний, інтегративний процес Я-концепції особистості |
Other Titles: | Self−consciousness as a dynamic, high quality, integrative processes of self-concept of personality |
Authors: | Сивохоп, Едуард Миколайович Маріонда, Іван Іванович |
Keywords: | самосвідомість, особистість, педагогічний феномен, самовиховання |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Видавництво УжНУ "Говерла" |
Citation: | Сивохоп, Е. М. Самопізнання як динамічний, якісний, інтегративний процес Я-концепції особистості [Текст] / Е. М. Сивохоп, І. І. Маріонда // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 173–175. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 174–175 (10 назв). |
Series/Report no.: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Abstract: | В статті розглядається проблема самопізнання. Її зна- чення не обмежується розробкою теоретичних концепцій, а має реальний вихід на практичні завдання, зокрема на вихо- вання й формування особистості. Проаналізовано поняття особистості, його риси, параметри і компоненти, а також зв'язок самопізнання з самосвідомістю. Автори проводять дослідження психологічної природи процесу самопізнання, його структури, основних особливостей, галузі застосуван- ня, властивих йому потенційних обмежень. Ключові слова: самосвідомість, особистість, педагогіч- ний феномен, самовиховання. |
Description: | The paper addresses the problem of self-knowledge. Its importance is not limited to the development of theoretical concepts, but it gives a real solution to some practical problems, particularly to the process of education and forming of personality. The concept of personality, its features, settings and components, the relationship between self-knowledge and self-consciousness are analysed in the paper. The authors are conducting a study of psychological nature of the process of self-knowledge, its structure, basic peculiarities, sphere of application and its potential limitations. Key words: self-awareness, personality, pedagogical phenomenon, self. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1871 |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013 Наукові публікації кафедри фізичного виховання Наукові публікації кафедри фізичного виховання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
САМОПІЗНАННЯ ЯК ДИНАМІЧНИЙ, ЯКІСНИЙ, ІНТЕГРАТИВНИЙ ПРОЦЕС Я-КОНЦЕПЦІЇ.pdf | 174.08 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.