Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1871
Назва: Самопізнання як динамічний, якісний, інтегративний процес Я-концепції особистості
Інші назви: Self−consciousness as a dynamic, high quality, integrative processes of self-concept of personality
Автори: Сивохоп, Едуард Миколайович
Маріонда, Іван Іванович
Ключові слова: самосвідомість, особистість, педагогічний феномен, самовиховання
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Сивохоп, Е. М. Самопізнання як динамічний, якісний, інтегративний процес Я-концепції особистості [Текст] / Е. М. Сивохоп, І. І. Маріонда // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 173–175. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 174–175 (10 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): В статті розглядається проблема самопізнання. Її зна- чення не обмежується розробкою теоретичних концепцій, а має реальний вихід на практичні завдання, зокрема на вихо- вання й формування особистості. Проаналізовано поняття особистості, його риси, параметри і компоненти, а також зв'язок самопізнання з самосвідомістю. Автори проводять дослідження психологічної природи процесу самопізнання, його структури, основних особливостей, галузі застосуван- ня, властивих йому потенційних обмежень. Ключові слова: самосвідомість, особистість, педагогіч- ний феномен, самовиховання.
Опис: The paper addresses the problem of self-knowledge. Its importance is not limited to the development of theoretical concepts, but it gives a real solution to some practical problems, particularly to the process of education and forming of personality. The concept of personality, its features, settings and components, the relationship between self-knowledge and self-consciousness are analysed in the paper. The authors are conducting a study of psychological nature of the process of self-knowledge, its structure, basic peculiarities, sphere of application and its potential limitations. Key words: self-awareness, personality, pedagogical phenomenon, self.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1871
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013
Наукові публікації кафедри фізичного виховання
Наукові публікації кафедри фізичного виховання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.