Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1900
Title: Проблема стандартизації програм професійної підготовки магістрів міжнародних відносин у вищій школі України
Other Titles: To the issue of standardization of training programmes of international relations masters in the graduate school of Ukraine
Authors: Тарасова, Ольга
Keywords: компетентнісний підхід, галузевий стандарт вищої освіти, освітньо-кваліфікаційна характеристика, освітньо-професійна програма підготовки, навчальний план
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Тарасова, О. Проблема стандартизації програм професійної підготовки магістрів міжнародних відносин у вищій школі України [Текст] / О. Тарасова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 205–207. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 207 (8 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті окреслено ключові аспекти процесу стандар- тизації програм професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі міжнародних відносин. Здійснено огляд галузевого стандарту вищої освіти спеціальності “Міжнародні відноси- ни”. Наголошено на важливості використання під час розроб- ки або удосконалення галузевих стандартів компетентніс- ного підходу. Акцентовано увагу на недоліках діючих стандар- тів вищої освіти України. Ключові слова: компетентнісний підхід, галузевий стан- дарт вищої освіти, освітньо-кваліфікаційна характеристика, освітньо-професійна програма підготовки, навчальний план.
Description: Key aspects of the standardization process of the international relations specialists’ professional training programs have been described in the article. The higher education field standard of the “International Relations” major has been surveyed. The importance of competence approach usage during development or improving field standards has been emphasized. The deficiencies of existing standards of higher education in Ukraine have been pointed out. Key words: competence approach, field standard of higher education, educational and qualification characteristics, educational and professional training program, curriculum.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1900
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.