Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1900
Назва: Проблема стандартизації програм професійної підготовки магістрів міжнародних відносин у вищій школі України
Інші назви: To the issue of standardization of training programmes of international relations masters in the graduate school of Ukraine
Автори: Тарасова, Ольга
Ключові слова: компетентнісний підхід, галузевий стандарт вищої освіти, освітньо-кваліфікаційна характеристика, освітньо-професійна програма підготовки, навчальний план
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Тарасова, О. Проблема стандартизації програм професійної підготовки магістрів міжнародних відносин у вищій школі України [Текст] / О. Тарасова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 205–207. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 207 (8 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті окреслено ключові аспекти процесу стандар- тизації програм професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі міжнародних відносин. Здійснено огляд галузевого стандарту вищої освіти спеціальності “Міжнародні відноси- ни”. Наголошено на важливості використання під час розроб- ки або удосконалення галузевих стандартів компетентніс- ного підходу. Акцентовано увагу на недоліках діючих стандар- тів вищої освіти України. Ключові слова: компетентнісний підхід, галузевий стан- дарт вищої освіти, освітньо-кваліфікаційна характеристика, освітньо-професійна програма підготовки, навчальний план.
Опис: Key aspects of the standardization process of the international relations specialists’ professional training programs have been described in the article. The higher education field standard of the “International Relations” major has been surveyed. The importance of competence approach usage during development or improving field standards has been emphasized. The deficiencies of existing standards of higher education in Ukraine have been pointed out. Key words: competence approach, field standard of higher education, educational and qualification characteristics, educational and professional training program, curriculum.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1900
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.