Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/19084
Назва: МЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ДО УПРАВЛІННЯ ТОВАРНИМ АСОРТИМЕНТОМ МЕРЕЖЕВИХ ПІДПРИЄМСТВ
Автори: Гуштан, Тетяна Вікторівна
Лазур, Сергій Петрович
Ключові слова: управлінський облік, управління, товарний асортимент, мережеві підприємства
Дата публікації: 19-кві-2018
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Гуштан Т.В., Лазур С.П. Методичний підхід до управління товарним асортиментом мережевих підприємств / Т.В. Гуштан, С.П. Лазур // Удосконалення обліку, контролю, аудиту, аналізу та оподаткування в сучасних умовах інтеграційних процесів у світовій економіці: тези доповідей ІІI Міжнародної науково-практичної конференції (м. Ужгород, 18-19 квітня 2018 р.). Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2018. – С.187-190.
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/19084
ISBN: 978-617-7333-60-8
Розташовується у зібраннях:Удосконалення обліку, контролю, аудиту, аналізу та оподаткування в сучасних умовах інтеграційних процесів у світовій економіці: тези доповідей ІІI Міжнародної науково-практичної конференції (м. Ужгород, 18-19 квітня 2018 р.).

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гуштан Т.В..PDF506.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.